Visning av filmen Cartographer (HDV 48 min, 2019) om kunstner, aktivist og dikter Hans Ragnar Mathisen av regissør Marek Ranis, på åpningen av utstillingen Vååjnesasse buektedh/Att synliggöra det osynliggjorda av Tomas  Colbengtson  i Stjørdal Kunstforening. Filmen skal vises på alle utstillingstedene i prosjektet Voi voi, vi er på utstilling! Foto: Sten Nilsen

Fortellerjoik med Johan Sara Jr. i Aurskog-Høland Kunstforening i forbindelse med Voi Voi, vi er på utstilling! September 2021. Et samarbeid mellom Norske Kunstforeninger og Samisk senter for samtidskunst, støttet av Sparebankstiftelsen DNB, Kulturrådet, Sametinget og Fritt Ord
Foto: Sten Nilsen/ Norske Kunstforeninger

Det satiriske talkshowet «Skole-Petter Anna» av Elin Margrethe Wersland og Anna Anita Guttorm formidlet for femteklassinger ved Raumyr skole i Kongsberg. Formidlingen er en del av prosjektet av «Voi voi, vi er på utstilling!», et samarbeid mellom Norske Kunstforeninger og Samisk senter for samtidskunst. Prosjektet er støttet av Sparebankstiftelsen DNB, Kulturrådet, Sametinget og Fritt Ord. Foto: Sandra Burek

• Alle
  • Nyheter
  • Journal
  • Kunst Pluss

Hva skjer i kunstforeningene?

Last inn flere eventer