NY ORDNING FRÅ KULTURRÅDET:

STØNAD TIL GJESTEKURATOR

Før sommaren lanserte Kulturrådet ei ny prøveordning der visingsarenaer, til dømes kunstforeiningar, kan søkje om stønad til gjesteopphald for kunstnarar og kuratorar. Første søknadsfrist er 2. september.

Dei siste åra har det vorte bygd mange kulturhus, som til dømes Buen kulturhus i Mandal. Den nye stønadsordninga til Kulturrådet skal bidra til å fylle desse arenaene med innhald på høgt kunstnarisk nivå. Foto: Sten Nilsen

NOMINER DIN KANDIDAT TIL FRIVILLIGHETSPRISEN!

Kjenner du noen som fortjener oppmerksomhet for sin frivillige innsats? Nominer din kandidat til Frivillighetsprisen innen 5. september!

Frivillighetsprisen deles årlig ut av paraplyorganisasjonen Frivillighet Norge.

NY JURY FOR DEBUTANTPRISEN

Årets jury for Norske Kunstforeninger & NorgesGruppens debutantpris er no klar. Prisen vert delt ut til ein debutant på den offisielle opninga av Høstutstillingen 13. september.

Høstutstillingen vert arrangert på Kunstnernes Hus i Oslo, 13. september–14. oktober. Foto: Podzemnik (Wikimedia Commons).

MOTTA PROGRAMVARE FRÅ TECHSOUP

Slit de med utdatert programvare og IT-løysingar, som gjer den daglege drifta unødvendig tungvint? Gjennom donasjonar frå selskapa Microsoft, SAP og Bitdefender kan frivillige organisasjonar motta programvare som gjer drifta meir effektiv. Registrer dykk hjå TechSoup for å få tilgang til programvare til sterkt redusert pris!

Illustrasjon: Skjermpdump frå www.frivillighetnorge.no

KULTUR & KAPITAL – Hvordan jobber de sammen?

Norske Kunstforeninger arrangerer annethvert år et eget seminar for kunstforeningenes ansatte. Tema for årets møte er samarbeid med næringslivet, og seminaret ledes av sponsor-nestor Jacob Lund.

Seminaret åpnes av statssekretær i Kulturdepartementet, Bjørgulv Vinje Borgundvaag.

Årets møte er i Kunsthall Stavanger 22. september.