EI VANLEG KVINNE PÅ SOKKEL

Voss Kunstlag syntest det var for få statuar av historiske kvinner på Voss. No har dei trekt ut ei tilfeldig kvinne som skal heidrast med ein statue under den nasjonale kunstfestivalen Agalaus 28.–31. mai 2015. Prosjektet har fått namnet «Ei av oss» – og Ingrid Hole (53) frå Voss er den utvalde som får eit minnesmerke.

Ingrid Hole får ein statue på Voss, her saman med kurator Kjell-Erik Ruud. Foto: Susanne Svenseid

TRENG DE ØKONOMISK STØNAD TIL UTSTILLINGAR?

No er det på tide å søkje stønad til utstillingar, prosjekt og arrangement i som skal gå føre seg i første halvår av 2015.

Søknadsfrist 1. november.

Transport av kunstverk kan vere dyrt, difor kan det vere lurt å søkje fraktstønad frå Norske Kunstforeninger.

VELLYKKET TURNEÅPNING FOR MADER I MANDAL

Lørdag 11. oktober åpnet Susanne Kathlen Maders utstilling Supersaturations i Mandal Kunstforening. Mange mandalitter strømmet til for å få med seg debutantprisvinnerens turnéåpning.

Publikum kunne studere verket «Shahrázáds fortellinger», laget direkte på vegg i Galleri Buen. Foto: Dag Lauvland / Lindesnes Avis

– GLEDELIG MED STYRKING AV DEN VISUELLE KUNSTEN

Direktør i Norske Kunstforeninger, Susanne Svenseid, er glad for at kulturministeren har sett behovet for å styrke den visuelle kunsten kulturbudsjettet for 2015.

Men Svenseid skriver også i denne kommentaren at det er viktig at Kulturrådet viderefører forutsigbarheten for institusjonene som tidligere lå under post 74.

MARGINAL AUKE TIL DEN VISUELLE KUNSTEN

Kulturbudsjettet for 2015 vart i dag lagt fram av kulturminister Thorhild Widvey. Med unntak av nedlegging og omorganisering av postar i kulturbudsjettet, og nokre få ekstra millionar til arrangørstøtte og styrking av prøveordninga med kunstnarhonorar, er det lite nytt å spore for det visuelle feltet.

Kulturminister Thorhild Widvey presenterte kulturbudsjettet for 2015 i Operaen. Foto: Susanne Svenseid