GUIDA TUR MED LINDA EIDE UNDER AGALAUS

Under kunstfestivalen Agalaus 28.–31. mai 2015, har de høve til å få med dykk ein unik guida kulturtur med Linda Eide, kjend frå mellom anna NRK-serien Norsk attraksjon. Kunstvandringa gjev svar på kvifor absolutt all norsk kunst og kultur eigentleg stammar frå Voss!

Set av datoane 28.–31. mai 2015 til kunstfestivalen Agalaus allereie no!

Foto: Kristin Helgeland Hauge

ETTERLYSER MIDLAR TIL KUNSTNARHONORAR

Dei daglege leiarane i Tromsø Kunstforening, Oslo Kunstforening og Kristiansand Kunsthall etterlyser i ein kronikk i Aftenposten økonomiske rammer som gjer det mogleg for dei å honorere kunstnarar som stiller ut hjå dei.

Marianne Hultman, Cecilie Nissen og Leif Magne Tangen. Foto: Patrick Miller / Susanne Svenseid / Juan-Pedro Fabra Guemberena.

EI VANLEG KVINNE PÅ SOKKEL

Voss Kunstlag syntest det var for få statuar av historiske kvinner på Voss. No har dei trekt ut ei tilfeldig kvinne som skal heidrast med ein statue under den nasjonale kunstfestivalen Agalaus 28.–31. mai 2015. Prosjektet har fått namnet «Ei av oss» – og Ingrid Hole (53) frå Voss er den utvalde som får eit minnesmerke.

Ingrid Hole får ein statue på Voss, her saman med kurator Kjell-Erik Ruud. Foto: Susanne Svenseid

TRENG DE ØKONOMISK STØNAD TIL UTSTILLINGAR?

No er det på tide å søkje stønad til utstillingar, prosjekt og arrangement i som skal gå føre seg i første halvår av 2015.

Søknadsfrist 1. november.

Transport av kunstverk kan vere dyrt, difor kan det vere lurt å søkje fraktstønad frå Norske Kunstforeninger.

VELLYKKET TURNEÅPNING FOR MADER I MANDAL

Lørdag 11. oktober åpnet Susanne Kathlen Maders utstilling Supersaturations i Mandal Kunstforening. Mange mandalitter strømmet til for å få med seg debutantprisvinnerens turnéåpning.

Publikum kunne studere verket «Shahrázáds fortellinger», laget direkte på vegg i Galleri Buen. Foto: Dag Lauvland / Lindesnes Avis