STØNAD TILDELT 103 TILTAK

Tildelinga av frakt-, prosjekt- og utstyrstønad for andre halvår 2016 er no klar. Av totalt 136 søknader mottek 103 stønad. Oversikt over alle kunstforeiningane som er tildelt stønad finn de her.

Nesodden Kunstforening er mellom dei som kan gle seg over prosjektstønad til «Vannveien», eit prosjekt med kunst i uterommet som er planlagt å gå over fleire år. Foto: Sten Nilsen

HVEM FORTJENER FRIVILLIGHETS­PRISEN 2016?

Kjenner du noen som har gjort en ekstraordinær frivillig innsats? Hvert år løfter Frivillighetsprisen fram personer som har gjort en bemerkelsesverdig frivillig innsats, og vinneren mottar 50 000 kroner.

Nominer din kandidat innen 1. september!

VIS NY VIDEOKUNST FRÅ HØSTUTSTILLINGEN 2016

Frå september 2016 kan kunstforeiningane vise ny videokunst frå Statens Kunstutstilling – Høstutstillingen. Tilbodet gjev publikum over heile landet høve til å sjå det siste av norsk videokunst, og få oppleve ein bit av den mest omdiskuterte utstillinga i Noreg.

Stillbilete frå "When I go out I bleed magic" av Ingrid Torvund, som var eitt av verka som vart vist i 2015.

KUNST PLUSS TILDELT DIPLOM FOR GOD DESIGN

Under utdelingen av Visuelt-prisene fredag 3. juni mottok Yokoland diplom for tidsskriftet Kunst Pluss, i kategorien Redaksjonell design.

Fra utgave 2 / 2015, har Yokoland stått for design av Kunst Pluss.

BOK INSPIRERT AV MUNCHS FOTOGRAFIER: BILDETS MAGI

Gjennom vandreutstillingen Fotografiske selvportretter & skjebnefotografier har fjerde- og femteklassinger landet rundt har lært Munch og hans fotografier å kjenne. Elevenes opplevelser fra formidlingen og elevenes egne fotografier er nå samlet i boken Bildets Magi. Med Munchs fotografier som inspirasjon.